UNTITLED

hai.

harini walaupun kerja aku hanya duduk dan ke hulu ke hilir, aku tetap rasa penat. pelik kan? penat sebab ke hulu ke hilir untuk cuci mata kot?! haha.

puas betul aku cuci mata kat guardian tadi. dah tak tau nak buat apa. aku pun pergi masuk guardian dan belek satu persatu barang dalam guardian tu. siap duduk bersila lagi u ols tau?! dah macam pekerja guardian check stock la pulak kan. haha.

balik maktab, terus buat kerja sikit. esok turn aku lak nak microteaching. adoi. harap-harap esok semuanya lancar je. 

haa, tahniah ye...tekak aku dah mula sakit. itu bermaksud tak lama lagi, aku akan selesema dan batuk. wah! tahniah! minum lagi air sejuk banyak-banyak..!

harini tak ada benda penting sangat nak cerita. semuanya berjalan dengan lancar. :)

kakak kedai sebelah cakap aku adik beradik dengan taufiq.. haha. tidak okay?!!
bui bui! :)