SHORT UPDATE #4

hai.

short update for tonight. 
harini berakhirlah sleepover bersama kazen-kazen. sumpah rasa tak puas spend time dengan kazen. nak kan pulak rumah sleepover tu banyak kenangan kami membesar sama-sama. lepas ni kalo banyak duit lagi, nak adakan sleepover 2. yeah! hehe

dulu rumah tu rumah half kayu. ktorang suka lari-lari kat tingkat atas tapi wan selalu marah kitorang sebab kat tingkat bawah dengar bunyi ktorang lari-lari. rumah tu jugak ada bilik bawah tanah. dalam bilik tu ada banyak gila pinggan mangkuk, kuali, periuk. aku dengan asharp suka main masak-masak. masak utk bagi burung makan. lepas tu bila dengar bunyi kereta wan dengan atuk balik, cepat-cepat campak barang-barang tu dalam bilik bawah tanah.

dah sampai maktab.. :(

No comments: