SAMBUTAN MAULIDUR RASUL

hai. lately aku tak berapa nak update cerita sebab aku penat. kehidupan aku sibuk sikit. jadi, sekarang nak share cerita :)
 
---------------PERSIAPAN--------------

KHAMIS...kami berkumpul kat kelas untuk warna banner. budak laki dah lukis siap-siap kat asrama. so, jimat masa sikit la. kami ingatkan nak tempah banner je tapi disebabkan dah lambat sebab esok dah nak berarak. so, kenalah kerah tenaga tangan-tangan seni semua orang. hehe.

Ya allah.punya bulat muka aku!
wrna awning tudung aku matching lak kan dengan cap hafiz. haha
tadaaa!
aku suka sangat kalau buat kerja dengan clasmet yang melibatkan komitmen semua orang. rasa bertambah rapat. nakkan pulak diselit dengan gelak tawa. rasa bangga dengan clasmet sendiri pun ada.

aku tak ingat sangat pukul berapa selesai mewarna banner tu. yang penting bila aku balik bilik aku dah rasa mengantuk dan penat. tapi aku tetap tido lambat.

---------------SAMBUTAN MAULIDUR RASUL--------------

kami kena berkumpul kat tapak astaka pukul 7.15 pagi tapi ramai je yang masih berlengkang kangkung pukul 7.30 pagi. aku dan rumet la salah seorang daripadanya. hehe.

kelas aku dah tetapkan pakai baju warna yang sama whether merah, pink ataupun ungu. so, harini aku pilih untuk pakai baju warna pink. nak tau sebab apa? sebab aku bangun lambat dan terpaksa grab je baju yang senang nak gosok.

nuar, abe we n alin... sori guys tp alin yang paling kacak dengan baju melayu maroon! hehe
kau tengok mata aku! sepet lagi tandanya masih mengantuk lagi la tu. haha
dan satu lagi, aku bukan suka sangat pakai tudung sarung ni sebab aku rasa tak padan dengan muka aku tapi lambat punya pasal, terpaksa bantai je la. aku rasa rabun cahaya aku ni dah bertambah naik power kot sebab makin lama aku rasa makin silau dan pedih gila mata aku sampai rasa tak boleh bukak dah.

at last, ktorang kena berkumpul kat dewan besar untuk sambutan maulidur rasul lepas berarak. okay, siap sedia la terlelap. aku rasa mengantuk gila pagi tadi. mata memang tak boleh bukak nakkan pulak dewan tu terang benderang.

masa orang tengah mengaji, aku dengar lagi. tapi bila dah masuk part orang marhaban, rumet aku jatuh pengsan dulu lepas tu baru la aku ikut. haha. masa pengarah bagi ceramah, jangan cakap la. bukan aku dengan rumet je yang ZZzzzz tapi ramai! lama sangat dia bagi ceramah. hehe. 
feveret bersama rumet:::: TIDO! haha. khusyuk kan ktorang dengar ceramah.  style cover tido yang paling cun aku. haha

 bui bui! :)