MICROTEACHING BUAT AKU NEVES

hai.

harini nak cerita sikit pasal microteaching. setiap kali kelas subjek Kaedah Pengajaran BM, kami kena buat microteaching secara perseorangan sebab lecturer nak nilai.

napi snap pastu hanta kat viber. masa ni sibuk bincang dengan abe we before microteaching. hehe
u know what, aku punya la kemain neves sampai tangan jadi sejuk-sejuk bagai. berdegup kencang jantung aku. kalau boleh, aku nak je jadi halimunan supaya aku tak payah microteaching. tajuk yang aku dapat untuk microteaching ialah Pengajaran yang berasaskan aktiviti. 

microteaching yang berlangsung selama berapa minit pun aku tak ingat. setengah jam kot. dan yang aku paling perasan kelemahan aku bila mengajar ialah aku selalu sebut, "okay". entah apa yang okay sangat aku pun tak tau. hehe.

bila dah habis microteaching, lecturer komen. alhamdulillah. feedback yang baik. antara yang lec komen ialah aku reti kawal kelas, tak garang tapi tegas dengan murid-murid, murid ikut cakap dan komen bla.bla.bla. tapi apa pun, aku bersyukur microteaching dah selesai. komen pun baik baik je. :)

apa-apa pun, aku kena perbaiki lagi kaedah pengajaran aku sebab nanti praktikum lagi la kena nilai. nak dapat A.. hehe.

tu je nak share. bui bui! :)