THANKS FOR THE CARE :)

hai.

harini aku agak terharu la jugak sebab ada jugak orang caring dengan aku kan. harini aku tak sihat dan tak pergi kelas pun. ni adalah gara-gara cappucino yang aku minum semalam. yela, nak tahan mengantuk la konon. tapi at last, aku jadi badmood lalu sakit kepala lalu demam untuk keesokan harinya. tahniah!

tu la akibat yang selalu aku dapat asal je minum adik beradik kopi. cappucino, mocha, latte, white coffee n semualah! sori ye tapi terpaksa anti kau. haha..

teeetttt (bunyi mesej) [aku tak reti la nak describe cane bunyi mesej fon aku ni]
teeeettt..
teeettt...

aku tak larat lah nak balas mesej mesej korang.

abe we  "nicco, asal ko xdatang?"

napi      "nik, ko g mane? rindu ah.."

juwe     "nik, x sihat ko? ad ubt x?"

hafiz pun tanya aku kenapa tak datang kelas tadi n aku sakit ke. hafiz ni ketua kuliah aku. iqram pun sama tanya kenapa aku tak datang kelas. haha. bagus jugak ea clasmate aku ni. caring. memang patut pun aku sayang dengan clasmet aku. hehe

kami ni dah ibarat satu family. adik beradik. lagipun dalam kelas aku ni ada yang umo 21 dan 22. ada adik, abang n kakak.

sekarang aku dah baik sikit kot. ada la jugak tenaga. sakit sakit pun aku kena la bersemangat sikit. esok kena pergi kelas. nanti kedatangan aku asyik '0' je.

"TEKUN BELAJAR CEPAT PANDAI" motto dalam masa seminit yang aku dapat fikir. haha
 waaaa, sekarang ramai pulak orang tegur aku gemok kan. padahal badan aku tak naik pun. dorang tegur pipi makin tembam walaupun tak adalah tembam sangat. tapi nampak berisi la sikit. berisi tak pe jangan gemok je.
tak pe..chill lah! tapi okay la tu kalo orang dah tegur aku dah berisi sikit. sukalah cmni! hehe

                                         2011                                                             2012

makin lebar la pipi tu..tandanya kehidupan tengah seronok la tu. kehidupan baru la katakan. hahaha

bui bui!