SHORT UPDATE #6

hai.

hari ni ada PBSM. ye, akronim yang aku buat .."Pergi Balik Sahaja Maa."  
enjoy gila. dengar lec bagi ceramah itu ini..lepas tu balik.
dah la perjumpaan pertama ktorang kawad 5 minit je. tak pernah dibuat orang lain. haha.
bagus la tu. relax sikit.
aku dan rumet. kelas disleksia..tak mengantuk lagi masa ni. haha

masa kelas pagi tadi, ada seorang kawan aku dari kos agama islam tegur aku.

"nik, ko dah nampak berisi la sekarang,"

pardon me? aku dah berisi? urm, biasa je aku tengok.

aku tanya abe we yang aku dah gemok ke. tapi hampeh! dia cakap aku tetap keding. HAHA. tak pe kau abe we..kau gemok! haha.

balik daripada PBSM tadi, abe we tegur aku...

"boleh tak ko jangan letak sticker tu kat situ? tak matured betul la," 

waaaa..dia cakap aku tak matured letak sticker kat fon. cis! comel pe sticker tu. haha.

letak sticker lebah comel pun salah ke?
bui bui! :)

No comments: