ENTRI JELES!

 hai.

dah berapa hari dah aku tak tulis entri baru. ada tengok tajuk entri aku? ENTRI JELES! ye, aku memang jeles. memang cemburu dengan korang. serius cemburu. urgh! cmana lagi ye nak gambarkan yang aku sangat jeles dengan korang? cuba korang bagitau aku dulu?HAHA

sejak dua minggu ni, aku sangat sibuk. sampaikan aku rasa aku tak berapa ada masa sangat untuk lepak dan borak dengan jiran-jiran kesayangan aku.kadang-kadang tak nampak pun muka dorang untuk seharian. bila jumpa pun, jiran aku akan cakap "dah lama tak nampak kau," wah, lama sangat ke ye? pakcik guard pun tanya-tanya aku pergi mana keluar hari-hari? "saya pergi senamrobik la petang-petang, pakcik,"

bukak facebook, tengok classmate aku upload gambar dorang pergi Port Dickson. serius rasa jeles. macam dah lama aku tak keluar ulala ulale. serius. tak ada masa. yang buat lagi jeles. dorang upload gambar satu persatu kat wall. bukan untuk satu album. cis! korang kan...aku jeles tau...! sampai kelas pun dorang borak dengan aku pasal dorang bermalam open air kat PD. "eeee,aku jeles laaaaaa" HAHAHA..siap nyanyi lagu Mr. Saxobeat lagi malam-malam. cis!
alin, juwe, napi
hafiz, alin, juwe
#gambar tak boleh upload banyak-banyak. nanti tambah jeles. haha#

sampai sekarang aku jeles. sebab apa? sebab aku tak ada masa nak ulala ulale. hahahaha. 

"tak pe, sabar ye sayang? nanti kau balik sabah, kau ulala ulale la puas-puas ye?" hehe

No comments: