ENERGIZER BAGI KAMI ENERGY!

hai.

harini adalah hari untuk merakam pembugar. pembugar dalam bahasa Inggeris ialah Energizer. mesti tak tau kan? pembugar ini ialah suatu aktiviti yang kita lakukan dalam kelas untuk murid-murid. bila dah nampak murid nak terlentok sikit, dah mula buas, haaa...masa tu lah kita perlukan pembugar. 

pendek kata, pembugar ni ialah aktiviti untuk longgar-longgarkan balik otot-otot supaya fresh balik untuk belajar.

esok adalah due date untuk hantar assignment Pengurusan Bilik Darjah. so, jom chekidaut apa aku dan rakan kumpulan aku dah buat. hehehe

#macam kelas menari pun ada jugak# 





 yeah, masa rehearsal memang tunggang langgang. hihi
#supposely kena buat dua video pembugar. tapi aku post rehearsal pembugar yang pertama je. yang second one tu, main tepuk tangan je#

mesti budak-budak kelas aku duk bertungkus lumus siapkan pembugar. memang kelas menari la harini. macam-macam gaya pembugar dorang ni. siap dengan tarian korea la, tarian gajah la.. gelak gila aku tengok. all the best! esok dah boleh relax lepas hantar assignment. ringan beban sikit :)

cik iera sedang mengajar step untuk ahli kumpulan aku yang lain. hehe
group kein... buat tarian gajah. haha
 bui bui! :)