BILA LA NAK BERJODOH DENGAN SINGAPORE NI?

hai.

masa kelas subjek Pentaksiran aku sibuk baca Hubungan Etnik. hafal macam nak rak. esok exam dan aku tak mau aku dalam keadaan stresss walaupun aku rasa sekarang aku tengah stress yang memuncak. jadi, aku nak lupakan perkara-perkara yang membuatkan aku stress sebab aku tak boleh dengan gangguan-gangguan seperti tu. macam-macam perkara boleh buat untuk hilangkan stress. dan aku akan berlagak cool supaya tak stress. dan bila aku stress aku akan diam! untuk halau stress tu pergi, aku akan menangis. that's me! :)

im deeply in love with you, etnik! muah!
balik daripada kelas tadi, singgah bilik eka kejap. yela, orang baru balik daripada Singapore. syoknya dia. rasa nak pergi. membuak-buak gila! haha. dengar dia cerita pasal undang-undang kat singapore. baru aku tau kat singapore tak boleh buat sembarangan. nanti kena saman. saman dia bukan alang-alang. $1000 mampus kita nak bayar guna duit RM.
okay fine! eka telah jeles kan aku dengan hanta gambar ni kat twitter.
contoh perkara yang kita buat yang boleh kena saman adalah merokok. so, abe abe yang merokok tak boleh datang singapore. hehe. then, kencing merata-rata. kalau kat malaysia ni kan, kalau dah tak tahan nak kencing, stop kereta kat tepi semak then kencing. kat sana tak boleh! kena saman. meludah jugak akan menyebabkan kita kena saman. DAN.... kita tak boleh duduk saja-saja kat kedai makan kalau tak nak makan kat kedai tu. nanti kena saman! semuanya kena saman. 

tadi ada dapat souvenir sikit daripada eka. thank you. tak stress kejap. hehe. tengok gambar-gambar dalam fon eka, memang lawa la tempat-tempat yang dia pergi. terutamanya kat entrance Universal Studio. 

u see... NO SPITTING! $1000
u see....comel kan kat entrance USS! sukanya dengan candies kat pokok tu. comel!
ni masa ktorang pergi genting last time. tak ingt tahun berapa. but then tmpt ni pun comel!
ouh, tak sabarnya! semester depan kita pulak yang pergi okay, eka! :) nak masuk USS kena sdia RM250. okay, fine! =_='

p/s: nak start kumpul duit! haha

bui bui!