TAK APA KALAU TAK CANTIK DAN KACAK. JANJI PANDAI PAKAI

hai.

kecantikan, kekacakan adalah subjektif. kita tak boleh nilai kecantikan, kekacakan dan kecomotan seseorang. tapi kan kalau orang tu dah obvious comot, memang comot la kan? hehe

mungkin bagi aku lelaki A kacak, tapi mungkin bagi rumet aku lelaki A tergolong dalam lelaki biasa-biasa je. mungkin bagi aku lelaki B tergolong dalam lelaki biasa-biasa je, tapi mungkin bagi rumet aku lelaki B kacak.

aku ada tanya seorang kawan yang aku lawa ke? dia jawab " kau tak cantik tapi kau sweet"

tak malu kan aku tanya cmtu? haha. memang tak malu pun sebab dia tanya aku dia kacak ke tak. haha.

tapi semua tu tak penting. sebab tu la Allah S.W.T ciptakan semua manusia cantik dan kacak. dan setiap pandangan manusia adalah berbeza-beza. kalau lah sama, kesian lah perempuan-perempuan dan lelaki-lelaki yang tak cantik dan kacak tu. tak kwin la sampai ke tua. hehe.

dan sebab tu la, kalau kita tengok... perempuan lawaaaaaaaaaaa sangat. tapi bf/suami dia biasa-biasa je. ataupun lelaki dia kacaaaaaaaakkkkk sangat. tapi gf/ isteri dia biasa-biasa je pun.

beruntung tau kapel dengan orang yang kurang kacak atau kurang cantik... sebab..... dapat pahala hasil umpatan orang. hahaha. biar kurang kacak atau kurang cantik di mata orang ramai. janji kacak dan cantik di mata sendiri dan Allah s.w.t.

mak aku selalu cakap " lelaki yang tak kacak ni akan jadi kacak bila pandai dressing." so, pemakaian jugak memainkan peranan yang penting. tapi bagi aku, kalau dah kacak/ cantik, pakai apa pun kacak / cantik.

so, jagalah pemakaian anda. tak perlu pakai seksi-seksi untuk tarik perhatian lelaki. banyak lagi cara lain. :)

sebelum dan selepas. kan aku dah cakap..kalau pandai dressing yang tak lawa pun blh jadi lawa. erk, aku mksdkan suwit. hahaha
p/s: kecantikan dan kekacakan adalah subjektif. kalau dalaman dah kacak/cantik, pasti luaran akan jadi kacak/cantik dengan sendirinya. 

 bui bui! :)

2 comments:

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

nicodagreatgirl = cantik:) kalau berfsyen lagi terserlah..aku?cumilll:P

Mi$s NiCkeL=? said...

hehe. bia selekeh di maktab jgn slekeh di luar. hahaha