HOBI ADA BANYAK. TAPI APA HOBI KAMU?

hai.

sebelum aku sambung belajar, aku nak tanya. semua orang ada hobi kan? tak kesah la hobi yang korang setiakan sangat or hobi persinggahan. yes, semua orang pun ada kan. sama macam aku. hobi aku kadang-kadang boleh bertukar. semua ikut keadaan dan mood.

contohnya hobi aku membaca novel cinta. ouh, masa datang mood yang setahun sekali, memang aku akan habiskan masa dengan baca novel. tak kesah la kat mana pun. kalau boleh membaca novel masa mandi, memang aku akan bawak. masa tu aku takkan pandang-pandang jeling-jeling kt fon dah. lantak kau lah ada 20 mesej 20 miskol pun. haha. tapi bila hobi baca novel tu habis, kau bagi la novel yang ada gambar artis korea pun aku tak mau baca! hehe

ni antara list hobi aku :

  1. paling top sekali adalah pergi jalan-jalan. tak kesah ke mana. janji dapat pergi sesuatu tempat.
  2. shopping. agak tak logik kalau perempuan tak suka shopping. hehe
  3. tidur dalam kereta. hobi yang menempah maut. bukan hobi. bad habit! ish!
  4. menyanyi. sebab tu aku akan sentiasa bawa ipod dalam beg. boleh menyanyi sambil dengar lagu. haha
  5. tengok gambar dan ambil gambar.nak simpan buat kenangan laaaa...
  6. berenang dalam kolam renang. aku tak suka sangat mandi pantai. 
  7. baca buku. hobi ni dah habis mood dah sebab baucar buku dah habis. haha
dan hobi terbaru aku sekarang adalah............. 

tadaaa! saya suka tomato sangat-sangat!!! saya nak jadi comel macam tomato. haha

okay, jom makan tomato macam makan anggur. nyum nyum!

 bui bui! :)