RABU YANG SANGAT RELAX! :D

hai.

harini kelas sangat ringan sebab tak belajar pun. dah kerja aku adalah baca majalah cleo dan majalah seventeen dalam kelas. lepas tu bila ada dressing yang smart, aku akan tunjuk kat abe we. hehe.
kau tengok muka aku yang merah dek jerawat? sedih tau! tapi aku masih mampu bagi senyuman. hahaha
kat kelas tadi, duk borak je. okay, lepas ni aku akan sibuk yang aku sendiri tak tau sibuk apa. sibuk olok-olok je kot. haha. 

ain skema! hohoho
bila bosan. meja akan jadi mangsa. habis semua aku gunting daripada majalah.
 btw tadi masa bosan kat kelas, aku ajak abe we pergi pameran TITAS yang dianjurkan oleh junior. seronok la jugak sebab dapat cuci mata. hehe. cuci mata saje! rupanya banyak jugak muka-muka junior yang aku tak familiar ye. 

patut la aku terbau colok. rupanya kat pokok ni dorang bakar colok.  dalam zon tamadun china la katakan. hehe
rutin pada hari rabu bagi sebelah petang adalah pergi PBSM. nak kawad konon tapi hujan la pulak. langsung tak buat apa-apa. Kejohanan Olahraga Tahunan (KOT) sem ni aku kena bertugas untuk PBSM. kalau ada orang sakit masa sukan, aku kena bergegas menyelamatkan dorang. woooohhhh! entah cmana la nanti tu ye? lama-lama bukan pesakit yang pengsan. aku yang pengsan. hehe

7-10 Mei ni aku akan pergi camping PBSM kat Kem Tasik Biru, Melaka. bila dengar lec briefing pasal camping tu, macam best bunyinya. suka memang suka tapi leceh la pergi camping ni. faham-faham je la kan kalau tido dalam khemah. urgh!

balik daripada camping 10 Mei. exam pulak 14 Mei. memang terbaiklah! apa dia ingat aku otak robot? cmana nak dapat 3.9 ni? nak dapat hadiah daripada amira.. :)

bui bui!