BYE 2011, HELLO 2012

HI.

semakin tahun, semakin meningkat umur aku. wah, dah besar lah aku! dah umo 21 secara tak langsung. tanggungjawab semakin berat.

apa-apa pun, kenangan pahit yang berlaku sepanjang 2011, aku akan buang. biarlah kenangan manis je aku ingat. dalam masa yang sama aku akan cuba perbaiki kelemahan diri.

tahun 2011 banyak mengajar aku erti kehidupan. tahun yang banyak buat aku tersungkur. ajar aku untuk berpijak di atas bumi yang nyata. belajar terima hakikat. turunkan ego. ye, 2011 sangat tough. tapi sekarang aku bersyukur sebab diberikan kekuatan untuk bangun daripada terus tersungkur menyembah bumi. #wah, ayat sastera dah keluar dahhhh#

cuti ni kerja aku asyik keluar je. yela, nanti dah balik maktab, aku jadi jeruk pulak. tahun 2012 ni aku dah taknak la keluar enjoy sangat. nak simpan duit. haha. boleh percaya ke ye azam aku ni? macam tak je.

pergi sambut tahun baru bersama kazen. aku, asharp, faiz, iman, iqa n amim. sejak dah besar ni, kami dah susah sikit nak hang out together. kalo hang out pun, mesti tak complete. tapi malam tadi, kami COMPLETE. bila dah complete, seronok gila. rahsia apa pun mesti kami share bersama. :)

incomplete
aktiviti terjah faiz kat pizza hut. haha. terkejut kau!
yey, dah complete la kamiiiii
tujuan kami semalam nak pergi lepak dataran senawang je tapi memandangkan dataran senawang parking penuh dan ramai gila orang, kami gerak la pergi dataran seremban. ouh, rupanya dtaran seremban lagi happening. polis sana sini. ramai lelaki. uish! mcm bahaya. so xjadi nak pergi lepak sana padahal dataran tu la yang syok. banyak lampu.

sebelum pergi dataran seremban, kami singgah tutti frutti kejap. sukanya dapat spend time together.

cepat cari sape punya aiskrim!
asharp. kazen yg paling aku rapat. membesar sama-sama. tahun 2012 ni, aku dah naik ke umur 21 n asharp 22.tapi kan ktorang masih BERJIWA MUDA. haha

kesian betul dorang ni. makan bunga. bunga ni aku dengan kazen-kazen suka makan mase kecik-kecik. haha
at last, kami pergi Lake Garden. sebelah A&W. situ je la wei. borak-borak. makan-makan. tengok ragam manusia yang pelbagai. yang tak best nya, bunga api dia sikit gila. dalam 10 das cmtu je.

walaupun gmba ni cm terlebih cahaya tapi kan aku rasa mcm style la. haha
dalam pukul 1.30 pagi, ktorang gerak balik rumah. aku penat sebenarnya tapi dah janji dengan orang nak buat blog. so, kena la paksa celik mata.

video kite2 je.

tu je. bui bui