BABY BARU. ALHAMDULILLAH

hai.

aktiviti petang untuk harini ialah pergi jenguk rumah kat kelantan. rumah tu my mum bagi sewa tapi penyewa dah pindah dari situ. jadi, ada penyewa baru. so, aku ikut parents n tok wan aku pergi jenguk rumah tu. dah lama aku pergi rumah tu. dulu, masa rmh tu baru siap, kami tak sempat tinggal kt rumah tu sebab nk pindah sabah.

rumah tu dah berumur 11 tahun. let's check it out. 

rumah saya di Istana Mahkota Kubang Kerian

dapur
bilik bbg
bilik aku dan adik.
ruang tamu n bilik mak
penyewa sebelum ni tak reti jage rumah betul. urgh! habis nampak buruk rumah ni.
blkg rumah aku ni, rumah kazen aku je. so, sebelum balik rumah tok wan, kami singgah rumah kazen aku kejap.

mum!

malamnya tu, siap-siap nak pergi Tesco. tujuannnya ialah nak pergi beli jam tangan aku. Jam Guess.

u know what, jam yang aku nak tu dh habis. jam tangan tu limited edition. sedihnya. tapi nak buat cmana. aku tak nak la tergesa-gesa beli kalo aku tak berkenan.

aku pergi dengan my mum, makcik makcik, pakcik pakcik n kazen. usha-usha jam tangan lain dan aku terpikat dengan satu jam DKNY. simple but nice!

my new baby DKNY. i love you, sayang!

at last, angkat jam tu je la. melayang RM 498. tapi okay la. puas hati. bagi aku, baik beli yang mahal terus sebab nak pakai lama n dapat kepuasan hati. lagipun dh dua tahun aku tak beli jam. jam tangan tu my mum yang bayar guna kad kredit dia sebab aku malas nak cari bank terdekat. so, later je aku bayar dengan mak.

apa-apa pun aku dapat tido lena sebab dah dapat jam baru. hehe. and terima kasih ALLAH untuk rezeki yang Engkau berikan. hidup aku lebih tenang sekarang. alhamdulillah.

bui bui! :)