DAH 2 TAHUN TAK BELI JAM TANGAN DAN SEKARANG SAYA PERLUKAN JAM TANGAN BARU! HEHE

hi.
saya malu buat muka cmni. jadi, saiz gambar ni kena kecik je. haha

dah lama tak menulis. aku tolong mak aku kemas rumah. ada tetamu dari semenanjung nak datang rumah. sedara mara. penat wei. nasib aku kuat. hehe. nak tengok Running Man pun kadang-kadang tak sempat sebab penat. hehe.

harini aku keluar dengan mak aku. tujuannnya adalah untuk usha-usha jam tangan Guess. aku memang berhajat nak beli. ada jam tangan Guess aku tengok semalam kat facebook. cun la pulak. tapi aku tak tau harga dia berapa. 
1. dah usha jam ni kat kk. tak ada lah. agaknya kat kl je kot yang available. lawa yang warna ungu tu. terpikat!

2. yang ni aku usha ada warna hitam je. tak menawan betul. warna merah , gold n merah yang menawan. tak adalah mahal sangat. dalam RM399. okay what?!!
3. jam ni aku tak jmpa kat area kk. i guess kat KL berlambak.

adik aku tak ada kat rumah. dia pergi Kudat. nak reunion dengan kawan-kawan katanya. disebabkan ada tetamu bermalam kat rumah ni, aku bagi tetamu tidur kat bilik aku je dan aku berpindah sementara ke bilik adik aku. hehe. jadi kat rumah ni, aku diibaratkan anak tunggal. abang aku pun tak balik rumah. dia tak cuti.. tapi tak pelah. mak aku suka pergi jalan-jalan. jadi aku suka. tak adalah bosan sangat.

gambar baru balik dari tengok Ombak Rindu. hari pertama filem tu keluar panggung, aku,adik n mak dah serbu. beli tiket shari awal. haha
selasa ni kami akan ke kudat. daripada aku duk rumah sorang-sorang baik aku ikut. tido dalam kereta selama 3 jam. hehe. itu la keje aku bila naik kereta. 

okaylah! aku nak tengok Running Man dulu. 

bui bui!