OMBAK RINDU


hai.

setelah seminggu tunggu, akhirnya! dia tiba juga! apa yang tiba? bukan orang tapi NOVEL! haha. aku ni lambat betul la. orang lain dah sejuta kali baca novel Ombak Rindu, aku baru nak baca. ye, aku memang lambat sebab aku seorang yang tak suka baca novel. lebih-lebih lagi novel cinta. aku lagi suka baca novel hantu macam Goosebumps. lagi seronok. tapi, tu la. manusia berubah. kalau dulu tak suka, sekarang suka. tapi aku ada masa-masa tertentu aku akan obses baca novel. ikut mood la. setahun sekali mood tu datang tau! hehe

disebabkan harini pejabat pos halfday je, jadi, pagi-pagi lagi aku dengan papa dah pergi pejabat pos. tak sabar kot! kalau boleh pukul 6 pagi lagi aku nak pergi. hehe.


sekarang ni novel tu adik aku tengah baca. aku ambil masa seminggu nak habiskan sebuah novel. lambat kan? sebab tu la aku bagi adik aku dulu yang baca. hehe.
yeh! tapi muka macam tak ada la gembira sangat.


tu je. take care! 
bui bui!

No comments: