BABAI SABAH. HELO KAMU!

hi.
aku kembali. aku dah balik semenanjung dah. sedih la. baru je nak seronok seronok tido kat katil sendiri. tapi okayla. lawat sedara- mara. parents dan adik aku pun blk. abg aku je yang terkecuali memandangkan dia dah nak final year. lepas tu abg aku nak sambung master pulak tahun depan.

actually hari Ahad lepas lagi aku balik kelantan. u know what, perjalanan yang memenatkan memandangkan flight KK- KL pada pukul 6.50 PETANG. lewat petang dah tu. 

pg mkn mcd dulu. #mak dan papa#
with my sister


dah sampai KLIA, aku dengan papa keluar kejap daripada balai ketibaan untuk jumpa abg aku kejap. papa nak ambik barang kemas dan aku pulak nak ambik galaxy tab. yela, tak sabar aku nak guna. dah termimpi-mimpi dah. haha. mak n adik aku tunggu dalam balai berlepas.
explore tab dengan my mum
flight to KB sebenarnya pada pkul 10.30 malam. tapi flight delay pergi pukul 11.20 malam. jenuh tunggu. nasib la ada orang yang teman aku. sambil tu explore galaxy tab sikit. at first lambat la jgk aku nak guna sebab masih blurr lagi. sekarang ni dah handal bona aku! haha.

sampai rumah tok wan aku, aku mandi mandi n solat jamak. sejuklah kota bharu ni. mcam kat oversea. (agaknya sebab rumah tok wan tak boleh mandi air panas kot). haha. then, baru la baring untuk tido. sambil mata tutup tu, aku borak-borak dengan mak sampai la tertido. hehe

bui bui!