PADAN MUKA KAU!

hai.

MASA : 11.06 pagi
LOKASI : kelas 

sedang santai-santai kat kelas. lec tak de kan. haha
ni la akibat bgn lambat. tdung pun tak sempat nak pkai lawa-lawa
semalam punya kemain rancang nak bangun pagi-pagi n pergi kelas pagi-pagi. tapi, bila dah terbiasa tido lambat, cmni la jadinya.

pagi tdi aku bangun pun rumet yang kejutkan. punya syok bermimpi sampai tak dengar alarm. tengok jam dah nak PUKUL 7. wahhhhhhh! lambat dah ni. dengan mamai mamai tu, aku lari pergi tandas. dah siap smbhyg, aku siap cepat-cepat. semua yang aku buat kelam kabut je. semua benda pun aku campak masuk dalam beg. 

padan muka kat diri sendiri. semalam tido lewat sangat! haha

hari ni nak kena cop tempat duduk. bila dah kelam kabut, tak sempat nak bawak air. punya la aku dengan rumet aku jalan cepat-cepat nak pergi kelas. sampai je kelas, baru dua orang kawan aku datang. yang lain belum datang. cis! macam tak berbaloi je aku kelam kabut. tapi kan, sem ni aku kekal duduk kat meja aku yang sem lepas. yey! port yang sesuai bila-bila masa nak lelap. haha.

n sem ni, aku sekali lagi jadi ketua keceriaan. okay la. aku pun suka jadi ketua keceriaan. hehe.

sekarang ni tengah relax-relax main game kat tab. padahal lec de je kat depan. haha.

Syukur sesangat sebab sem ni tak de kelas petang. boleh la tido petang. yeah! dan...subjek sem ni ada 6 je. sem ni ada kelas quran tauuuu... ekau jgn main-main. hehe

seronok pulak tengah relax-relax. budak-budak U tengah exam. HAHAHA.

*petang ni ada perjumpaan GERKO la pulak. kacau betul. haish!*

*oo, sempat lagi aa update blog eaaaa.. haha*

No comments: