SAYA SUKA MAKAN COLEK SAMPAI SAKIT PERUT. HAHA

hai.

haritu aku ada cakap kat someone yang aku nak tulis pasal seorang pakcik ni. aku tak kenal pun pakcik ni. yang aku tau, aku salu beli colek dia bila pergi pengkalan kubur. aku dengan papa wajib beli makan colek kat bawah pokok n bungkus colek untuk makan kat rumah. memang tak lepas lah!


punya la kecik dunia ni. aku tak pernah sangka dalam berjuta-juta manusia kat bumi ni, ada jgk orang yang suka makan colek cm aku. maksud aku beli colek kt pakcik yang sama sebab sebelum ni aku tak pernah amik kisah pun.

masa mula-mula kenal n ktorang borak pasal colek, aku gelak gila. sebab entahla... geli perut. tak sangka terjumpa kawan yang suka makan colek pakcik tu. len kali dah boleh jadi geng pergi makan colek bawah pokok. dah la kampung dia kat pengkalan kubur. memang ngam dah tu.

masa tengah borak tu, aku cakap la balik kelantan ni aku nak pergi pengkalan kubur n makan colek pakcik tu banyak-banyak.

i: sy ske pg pgkalan kubur sbb nk mkn colek je. haha
a:  same!!!!!!colek bismillah?
i:  yeke? sama laaaaaaaaaaaaa
a:   pakcik pakai kopiah. nek moto honda bulat
i:  haaaaaaaaaaaaa...btul!!! eh tak sngka la same. suka mkn colek diaa. sggup mkn smpai sakit perut
a: hahaha..alaaa..kecik dunia kan. mmg kecik la
i: haha.aah.kcik je dunia.
a:  lawak rase bila de org same suke mkn colek. jumpe lak kt fb. hehehe

sebenarnya aku tak tau nama colek tu colek bismillah sebab aku tak pernah notice pun pakcik tu salu sebut bismillah. baru-baru ni aku beli colek, baru aku perasan n faham kenapa kena panggil colek bismillah. hehe.

mesti AA sengih-sengih baca entri ni. jom len kali pg makan colek sama-sama! takpun kita main pos pos colek je. haha.

ni la AA yang dimaksudkan. AA the Alligator. hehehe. xmo pnggil buaya. nanti aku mual. hahah
bui bui. =) 

p/s: first time aku dengar orang suara manja secara semulajadi. hahaha

No comments: