SHORT UPDATE #9

hai.

harini ada adegan tangkap leleh di mana aku berasa sangat stres! ye, salah satu cara untuk hilangkan stress versi aku. hihi.

harini tak ada mood la nak tulis. tadi pergi jalan-jalan kat metrokajang ibarat pergi melawat kandang kambing je. tak ada yang menarik minat pun. mak aih! hiperbola jugak metrokajang jadi kandang kambing. haha.

makan mcflurry kat mcd tadi pun tak de mood sangat. tengok mr bean pun tak gelak. salu gelak je. dengan pening kepala lagi. huargh! 

mana awak pergi malam ni, mood?
senyuman paling manis yang boleh aku bagi dalam keadaan hilang mood
harini pakai seluar track dengan baju sukan je. boleh pulak serbuk coklat tumpah kat baju n seluar. dah la baju warna kuning. obvious kotor!
#akhirnya aku ikut keputusan seseorang. dah dua hati sangat. baik dengar cakap orang yang lagi tua. hehe#

bui bui! :(

No comments: