CAT KELAS. KELASKU, SYURGAKU. HEHE

hai.

ahad lepas ada aktiviti kelas. aktiviti cat mengecat kelas. sebenarnya kelas kami ni terbiar sikit sebab kami ni sangat pemalas nak hias-hias kelas. yela, dulu pernah hias tapi tiba-tiba HEP nak seragamkan kelas.so, apa-apa yang tidak berkaitan terpaksa dicabut. kau bayangkanlah, daripada elok-elok kelas ktorang warna warni tiba-tiba kelas jadi kosong. macam berbog*l. ish ish ish. kesiannn..

selepas tiga semester biarkan kelas dalam keadaan bog*l dan terbiar, dengan bahan bantu mengajar yang bersepah-sepah, kami bercadang nak hias balik kelas. tu pun sebab semester ni belajar subjek pengurusan bilik darjah. hehe. lecturer tu asyik cakap pasal cat kelas je.

SEBELUM

sebelum ni, aku tak pernah mengecat or pegang-pegang cat. so, this is the first time. thanks untuk semua yang terlibat sepanjang aktiviti kelas. apa-apa pun macam biasa, aku sangat suka buat aktiviti bersama-sama korang. :)
cik iera n cik mawa sedang berbincang secara serius. haha

SELEPAS
at least kemas banyak daripada sebelum ni. hehe
#mulai tahun ni, aku nak berfikiran 21 tahun. M.A.T.A.N.G.#

"MATANG adalah seorang yang sabar dalam menghadapi perselisihan faham, berwasapada, bijaksana dalam menilai sesuatu, adil dalam hukuman, teliti dan berhati-hati dalam tindakannya, berhemah tinggi dan dapat menahan kemarahan..."

itu lah yang aku nak jadi... :)

bui bui!

No comments: