PERGI KLINIK HAIWAN HANTAR LABU

hai.

aktiviti bersama famili harini ialah hantar kucing yang bernama Labu ke klinik. nak pergi cuci telinga dia supaya dia dengar sikit bila ktorang panggil nama dia. hahaha.

untuk tunggu Labu cuci telinga, kena tunggu 2 jam sebab ada anjing tengah buat operation. patah kaki. hehe. so, ktorang tinggalkan Labu kat klinik dan pergi cuci mata kejap. but then, papa nak pergi makan pisang goreng kat gerai feveret dia. layankan aje. hehe.
then, ikut mak kejap ke kedai emas. aku usha-usha cincin white gold. actually cincin w/g aku dah ntah ke mana. aku dapat hadiah bday daripada somebody. tapi cincin tu dah ntah ke mana aku letak. so, kena cari balik dalam beg mekap mak, amim, laci-laci dalam bilik aku.
labu dah kena inject. so, dia akan jadi mamai untuk beberapa puluh minit.
aktiviti malam pulak aku bertungkus lumus siapkan assignment. tak tenang aku fikri pasal assignment. nasib dah hampir siap semua. hehe. terer kan? hahaha

rasanya dah boleh tido lena malam ni.. 

#hati-hati pergi ganu, awak! :)#

bui bui!