:)

hai.

harini adalah due date untuk hantar assignment math. hantar secara individu. disebabkan printer aku bbg dah amik, jadi aku tak ada printer dan terpaksa berebut-rebut dengan budak-budak lain untuk print kerja. ouh! sangat susah.

kantoi aku pakai baju adik aku..ni la kalo bdan kecik. baju adik pun blh muat. hahahah ------>

harini hari jumaat dan pukul 8 pagi lagi aku, kein n abe we dah tunggu depan kedai fotostat. tak bukak lagi. pukul 8.30 baru bukak kedai tu. untuk mengelakkan daripada berebut, aku sanggup tunggu depan kedai! hehe.

bila dah kelam kabut ni, panggil nama orang pun dah tak betul. cam tadi, panggil tini pun dah jadi nini. rumet aku pun same je. daripada panggil aku nik, dah jadi yen lak. sejak bila aku bernama yen ni? haha

at last, dalam kelam kabut nak siapkan assignment untuk hantar, siap jugak. dah hanta assignment, aku pergi kacau abe we. hehe.

minggu depan ada TIGA assignment yang nak kena hantar. nasib ada sikit lagi yang tak siap. fuhhhh. lega!

semalam amim cakap dia pergi shopping dengan mak. wah, jelesnya! kenapa perlu pergi shopping sakan masa aku dah balik sini? sob..sob..sob.. nasib mak i ada beli untuk i jugak tauuu... hehe. thank u! muah!

tak kesah la kasut pape pun. janji ada untuk anak kedua. sekian, terima kasih. hehehe

#btw, tadi tengok cite 7 petala cinta. syahdu nya rasa... hahah#