SKYPE DENGAN FAMILY

hai!

ada kat seremban ni buat aku rasa nak makan je. mengunyah je kerja aku. sukalahhhhhh! 

nak kan pulak ada seorang kawan makcu i suka masak-masak. kami panggil dia CIK B. dia masak superb. sekarang ni pun makcik-makcik aku dengan cik b keluar untuk beli bahan-bahan nak buat chocolate cake. yum yum..cepatlah balik. nak makan kek! hehe

ouh, tadi kan aku skype dengan mak aku kat sabah. tujuan utama adalah untuk tengok meow. nama meow tu lula.  bapak gemok lula. comel! tak sabar nak balik rumah. cepatlah masa berlaluuuuuuuu~

sombong eh lula dengan kakak

rindulah dengan family. kalau lah rumah kat sabah tu dekat macam nak balik seremban kan seronok. tiap minggu aku balik! tadi skype dengan mak, mak cakap muka aku dah naik bulat sikit. omomomomomomomomomomomomo! sukanya. harap- harap berat badan i menaik.. hehe

tadi bukak facebook, tengok gambar papa dengan adik aku kat annual dinner sekolah dorang. retro la papa i. siap buat rambut afro lagi. hehehe

papa kena catwalk. haha
=)
cerita dah habis. aku sedang menunggu mereka pulang untuk buat kek...
bui bui!