I, I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG, BABY

hai...

ouh, sekarang dah pukul 1.40 pagi. kejap lagi aku nak tidur dah. tapi sebelum tu, aku nak tulis. dari semalam lagi aku nak tulis entri ni tapi semalam aku jadi malas la pulak.

okay, ini bukan entri mengampu atau entri nak kena mintak belanja char kuey teow kerang. haha. aku tulis dari hati yang ikhlas dan suci. ececeh! haha.

aku seorang kakak. dan aku kan.....suka sangat  ada kakak. so, dua orang insan yang dibawah ni adalah insan yang sangat bertuah sebab aku suka / selesa mereka jadi kakak kepada aku.

kak eyma
gambar kat atas ni gambar kak eyma. dia ialah gelpren abg aku. yeah, i love her... sebab apa? sebab dia baik sangat dengan aku. suara dia sangatttttt lembut. dan sometimes kami share jugak masalah kami bersama. kak eyma dah macam kakak kepada aku. hehe. kalau abg aku jemput aku kat airport, mesti dia yang akan tunggu aku kat balai ketibaan. sukalah ada kakak! hehe
*hopefully dia jadi kakak ipar aku. aminn......fuhhh (tiup)

the second one..
kak masshitah.
kak masshitah ni aku kenal dari bila ye? aku pun tak ingat tapi start semester ni kot aku rapat dengan dia. walaupun kami tak ada lah rapat sangat tapi aku sangat selesa dengan dia. dia suka bagi nasihat kat aku. and yes! i love her as a sister. dia matang dan sporting. masa aku ada masalah pun, dia selalu bagi semangat dan nasihat kat i tauuuu...i sukalah u! setiap orang pun ada kisah hitam masing-masing. tapi itu tak membuatkan aku takut untuk rapat dengan dia. who cares?! i love you! hehe.

alahai, tiba-tiba hilang idea nak ulas panjang-panjang tentang entri ni. 

jumpa next entri. bui bui!