PEACE; DAMAI SANGAT KE?

hai semua!

bahagianya ada kat rumah...ouh! boleh tidur dengan selesa dan yang paling penting dapat makan dengan banyak. bila perut mula rasa lapar, terus ke dapur cari makanan. kalau kat asrama, kena jeling-jeling dulu makanan apa yang ada.  bosanlah makan makanan ringan.

bila bosan aku suka tengok gambar-gambar yang ada dalam laptop aku. tak kiralah gambar family ke gambar pergi bercuti ke atau gambar sendiri. hehe. rindulah dengan kenangan yang terkumpul dalam hidup aku!

bila tengok tengok gambar, baru aku perasan yang feveret aku ni bila ambil gambar ialah buat PEACE. dulu aku benci gila buat 'peace'. aku rasa macam poyo je buat peace. macam nak tanya "apa korang dah tak ada benda lain ke nak buat selain peace?" haha. sekarang ni, jadi feveret aku pulak. baik aku cakap kat diri sendiri je. hambik kau! haha

lepas ni aku nak buat trademark lain la bila ambik gambar. tak mau dah buat peace. dah terlebih damai lah sekarang! hehehe. *terima kasih kepada insan-insan yang telah buat hidup aku menjadi damai. haha

2011

2009

2011

2011
2011

2009

sebenarnya banyak lagi gambar peace. dah pening aku tengok peace ni ha.. dah sakit kepala aku.

okaylah, bui bui. jumpa lepas ni!


No comments: