DEMAM BUKU

hai..

tinggal beberapa hari lagi. lepas tu nak exam dah. minggu lepas aku dah mula stadi pemulihan. Murid dan Alam Belajar (MAB) minggu ni aku stadi. boleh fokus 100%. banyak betul nak kena stadi untuk subjek tu. subjek Major aku pun tak banyak cmtu. ish ish ish. apa-apa pun aku lagi suka stadi subjek Major aku. haha

okay, disebabkan exam pun dah dekat, aku nak penuhkan dinding aku dengan nota-nota penting yang aku kena ingat. barulah ada semangat nak exam. adakah semester ni pointer aku akan menaik atau menurun? segalanya bergantung kepada kepala hotak aku! haha..

jadual belajar je nak gempak. tapi tuan badan belajar tak gempak pun. =_='
selalu lupa seting date camera!
for those yang akan menduduki peperiksaan sama ada exam maktab ke, exam universiti ke, SPM ke, exam hujung tahun ke....Good Luck! All the best.. belajar rajin-rajin macam aku okay? hehe

ouh, lupa pulak...
adik i exam SPM la tahun ni. tinggal beberapa hari lagi nak SPM. 
all the best to you, Nik Syamim Aisyah Nik Hashim. 

adik bongsu i. love you, adik

semoga dapat keputusan yang cemerlang. insyaallah. lepas SPM nanti boleh terus ambil lesen then boleh relax banyak banyak kat rumah. lepas tu jadi gemok kan? haha. papa, mak, babang dan kakak yang comel sentiasa support amim.. hehe. 

bui bui!