KE ALAMANDA UNTUK BUANG DUIT

jumpa lagi.. hehehehe.

aktif pulak ye aku tengah-tengah malam ni. ish! bawak bawak la tido anak dara wei!

petang tadi aku keluar kejap dengan kein dan ayu. kami pergi cari tiket untuk kawan aku sorang ni ha nak balik kelantan untuk raya haji. tapi malangnya tiket dah habis. disebabkan kecewa, kami terus ke Alamanda. asyik alamanda je pergi. bosan gila!  kami pergi beli-belah barang keperluan kat Carrefour dan aku beli Big Apple... Say Cheese......ouh feveret aku. sukanya.

aku masa pergi alamanda tadi. muka nak lawa je.... podah!

ouh, harini aku tak tau kenapa aku rasa nak tersenyum je. serius! entah apa yang gembira aku pun tak tau. haha. macam ada simptom nak jadi orang gila je. haha. ala, aku tersenyum sebab adalahhhhhh... sejak menjak ni hidup aku gembira je. murah rezeki selalu. aku sukalah dengan kehidupan aku. enjoy je! hehe.

ouh, kat Carrefour tu kan, aku bukan beli apa pun. aku beli air freshener. aku suka sangat beli benda-benda cmtu. aku suka bila bilik aku wangi. padahal masa cuti haritu aku ada beli scented sachet white musk dengan berries.. habis wangi bilik aku wei. bila bilik wangi, barulah seronok duduk kat bilik. tak ada lah stress. betul kan? hehe

yeyeh! tambah wangi la ni bilik aku.
** gambar cam hampeh je. baby dslr dah ada di rumah. (sedih)**

*selalunya kalau hari rabu, orang update blog tentang wordless wednesday kan? tapi aku nak update gambar yang aku suka okay?

okay, aku nak tido. bui bui