AKTIVITI CUTI DEEPAVALI PART 2

hari ni aku dan satu family pergi 1borneo. tujuan utama adalah untuk beli barang dapur. dan sambil tu pergi usha-usha baju yang sesuai untuk papa pergi Annual Dinner skolah dia.
tema :: RETRO.

*rambut afro dah ready dah.. hehe

sebelum ni aku tak pernah pakai long skirt. serius! selalunya aku pakai seluar jeans je. even pakai kain batik pun aku tak reti. setakat nak pakai cincai cincai tu boleh la. tapi kalau 24jam pakai kain batik tu, tak adalah. tak selesa lah.

jadi, haritu aku gatal la nak pakai long skirt. ada seorang kawan hadiahkan aku long skirt ni sebab kami bet pointer. kalau pointer aku lagi tinggi daripada dia, dia belikan aku skirt. okay fine. i dapat kalahkan dia. 3.86. sekian terima kasih. bila dah dapat skirt tu, aku tak pernah pakai untuk keluar. aku jadikan kain dalam jubah ada la.. haha.
poyo. tapi gambar feveret i okay!
gambar ni mak aku yang snap. banyak noise la...
adik aku berangan nak sama tinggi dengan kakaknya tapi sori la ye..kakak lagi tinggi. haha
bila pakai long skirt ni, bila amik gambar aku rasa kaki aku jadi pendek + ketot. tak sukalah gini! hukhukhuk
mak aih! laki baju hijau tu pun nak bgambar jugak!