1/11/12

hai.

semalam adalah tarikh yang bagi aku cantik la jugak. 1/11/12.. kebetulan pulak ada beberapa perkara seronok yang berlaku semalam.

1st of November. kebetulan pulak creature tu merah laaaa
antaranya adalah exam terakhir dalam minggu pertama yang membuatkan paper yang tinggal sebelum balik bercuti adalah DUA. tak sabar nak bercuti. tak sabar kembali ke pangkuan keluarga setelah beberapa bulan asyik bersama kawan-kawan je. hehe.

semalam juga banyak buat aku berdebar. bayangkan..nak jawab paper major pun aku berdebar. masa tengah jawab esei pun berdebar. dan bila masa menjawab dah tamat pun aku masih berdebar. sebab apa? sebab aku masih menulis esei. aku tambah point di saat akhir. bukan tak sempat habis jawab esei okayyy... hehe. semalam juga aku berdebar sebab asyik hujan je. asal petang je hujan. tak seronok untuk keluar release tension lepas exam.

dan bayangkan, masa aku keluar dengan kawan-kawan aku pun aku berdebar. sampai mual nak muntah dalam kereta. cari plastik dalam kereta pun tak de. terpaksa guna tisu untuk elakkan rasa mual. rumet aku pulak siap suruh bayangkan ayam goreng. lagi la aku tambah mual. hahaha. klaka pulak bila ingat balik. hehehe

1/11/12 banyak buat aku ketawa. yela, exam minggu pertama dah habis. so, boleh la gelak-gelak sikit. habis ilmu minggu pertama aku terkeluar. asyik serius je belajar. ilmu untuk minggu kedua exam belum kutip lagi. 

pada 1/11/12 juga membuatkan aku menyorok di belakang rumet aku yang sedang bayar sampul surat. hahaha. sori jugak sebab pada tarikh ni, aku telah tercucuk mata orang. kesian orang tu tak memasal tercucuk mata dia. dah la tak ada dosa dengan aku lak tu. hahaha. penat seharian aku meluangkan masa dengan kawan-kawan dan 'kawan'. syukur..segalanya dipermudahkan. alhamdulillah.. :)

salah satu #novemberwishes tercapai. talk side by side..laugh side by side. alhamdulillah. terima kasih u guys!

 bui bui! :)