JALAN-JALAN PART 2

hai.

minggu lepas aku, mak dan amim jalan-jalan kat 1borneo. kami hanya bertiga sebab papa kena pergi sekolah. ada kerja.

sebelum keluar rumah, mesti akan stop kat cermin gergasi ni. haha
ni adalah shopping part 2 sebaik sahaja aku ada kat sabah. harini kami beli-beli kasut je.selebihnya kami cuci mata je.

okay, ni gambar yang okay sikit daripada muka hodoh yang aku post kt instagram haritu. hehe
mak n amim
heels of the day. dark blue
tunggu dorang punya pasal la ni. lama duk try kasut.

tunggu punya tunggu at last 6 kotak kasut. dan aku punya selipar adalah yang kotak kuning tu je. aku beli sandal. dorang berdua beli wedges dan kasut. i guess my mum punya yang paling banyak. dah dapat sandal 1 pun dah okay dah. hehe


kemudian sambung jalan-jalan dalam parkson kat 1B. beli cadar katil untuk adik aku bawa ke poli nanti. sambil tunggu dorang, aku pun isi la borang shop n win ni. ceh! berangan la konon mana tau menang ke. HAHAHA.

si serabai
dalam pukul 8 malam tu baru la ktorang habis membeli-belah dan terus balik ke rumah. hehe

bui bui! :)