SELAMAT PENGANTIN BARU :)

hai.

dah lama rasanya tak pergi wedding. part yang aku suka bila pergi wedding ni ialah tengok pengantin. kalau pengantin lawa, lagi lah aku suka tengok.

ahad lepas, aku dan 1 family pergi wedding. wedding ni diadakan kat inanam. wedding salah seorang cikgu kat sekolah papa. aku pun tak kenal. tapi pergi je la. nak jugak tengok kan.

aku pakai baju kurung bsulam yang babang beli kt bandung :)
so, plan nya nak pergi pukul 12 tengahari tapi emak siap lambat sangat. jadi, pukul 1 petang baru gerak ke inanam. wedding tu diadakan kt dewan. dewan mini. dalam dewan tu lawa. masa tu dah tak ramai orang dah. mungkin sebab dah pukul 2 petang kot. 


sampai je terus makan. masa tu pengantin tengah makan beradab. sempat jugak aku tengok pengantin  masa amik makanan.

cikgu- cikgu sekolah papa
papa susah sikit nak senyum bila amik gmba

makan.makan.makan. dan lepas tu ada pulak persembahan daripada pelajar-pelajar budak sekolah papa aku. dorang buat tarian gangnam style. perghhh! hebat sungguh!!! sempat rakam kejap je.

*video tu tak boleh upload sebab internet kat rumah macam gila sikit.

kemudian, bila semua dah siap makan dan borak, kami pergi tengok pengantin. amik gambar kejap dan lepas tu balik rumah. simple mimple pimple je!

raja sehari
mak, papa n amim
saya bersama 'banker'. hehehe
sebelum balik kena lah menyempatkan diri untuk bergambar. hehe
bui bui! :)