TUTORIAL IKLAN KAT TEPI TUH ----->

hi semua!
hari ini aku rajin kejap. aku actually bukan nak buat ajar korang benda yang hebat-hebat ke tak untuk blog korang. aku just nak share kegembiraan aku selepas menjelajah alam maya dengan jayanya..

nampak tak iklan nuffnang aku dah merajuk dan berpindah ke tepi sane tuh ------->??
ada nampak ka?

sebelum aku lupa cara nak buat, baik aku share kat korang kan. urmm...for those yang masih tak tau blh la cuba. yang dh tau, korang memang terer la sebab aku baru je tahu tadi. haha.

pergi Design > Add A Gadget > HTML

pastu korang kopi jantan kod yang kat bawah ni

<div style='display:scroll; position:fixed; bottom:5px; right:5px;'>Letak Kod Iklan Sini</div>

kalau nak adjust posisi iklan tu boleh la adjust 5px tu pergi 1px ke 20 px ke..ikut suka korang.dah kopi dan letak link? Bagus!

 okay dah siap! sila save.

bui bui