LUAR WARTA SEKARANG DAH JADI MASJID JAMEK MINI WEYH!

ateh. nico. fiq 

hi uols!

weekend lepas aku kat bilik je.. hari ahad tu, bila aku bangun je tido, jiran sebelah bilik aku ajak aku pergi warta. aku pun ada terfikir jugak nak pergi sebab nak bank in kan duit utk abg aku. so, aku setuju!

intro aku sampai warta, aku dah diuji nafsu perempuan. pergh! tak boleh tahan siot! haha. mana kau tak tahan, tengah nak jalan-jalan, ada lak sorang brader tu tengah jual baju polka dot warna pink. MURAH! i repeat... M.U.R.A.H.! aku dah lama nak cari baju polka dot tu versi yang murah sebab selalu aku tengok baju dia mahal. RM30. eh, mahal ke RM30? memang mahal! haha..aku apa lagi? terus grab la!

seterusnya kami pergi main boling. wah! dah lama tak main boling. tu la frst time dalam tahun ni aku main boling. hehe. tapi yang syoknya walaupun bahu aku tengah sakit masa tu tapi i juara u ols. hehe. seronoknya. rasa mcm jadi power rangers dah. hehe

then, jalan jalan diteruskan. dah habis berjalan jalan kat dalam warta tu, kami pun keluar la dari warta tu. kononnya nak pergi makan char kuey teow. tapi rupanya tak jadi makan. pergi menyinggah Masjid Jamek mini dulu. walaupun tak banyak kedai tapi hampir semua kedai tu aku dengan kawan aku duk beli barang. perempuan.. biasalah! nak beli shawl la..nak beli inner shawl la.. nak beli cardigan la..nak beli headband la..macam-macam.

lastly tu, aku dah tak mau beli. malas! pujuk diri sendiri supaya tak beli dah. dah habis beli, kami pergi makan char kuey teow yang superb punya dan makan yong tau fu. yummy! bila dah kenyang, benda- benda yang menarik semuanya nampak buruk. nafsu nak membeli dah hilang bila dah kenyang.

puas hati bila dapat beli jubah, shawl dan tshrt polka dot tu ha. haha
petua*... sebelum pergi shopping, pastikan pergi makan dulu ok?!