MENCINTAI TAK SEMESTINYA AKAN MEMILIKI TAPI....ALLAH SWT AKAN HADIRKAN YANG LAGI BAIK UNTUK KITA

hi uols! hehe

penat la aku. tapi tak ada la penat sangat pun. aku baru pindah ni. pindah rumah baru. hehe bukan rumah tapi 'rumah'. hehe.

actually hari tu aku dengan roomate aku ada usha satu bilik. pergh! memang lawa la. bercat. lagi la aku suka. aku memang target nk pindah kat bilik tu. tapi masa tu bilik tu masih ada tuan dia tinggal. kiranya kami cop la bilik tu dengan tuan punya bilik tu tapi tuan bilik tu cakap dia akan stay kat bilik tu sampai habis belajar kt maktab. memang kecewa.

hari demi hari.. aku intai bilik tu dari tingkat 4 je. ada la satu hari tu, aku tengah jemur baju, then aku tengok bilik tu macam dah tak ada orang. aku bagitau la roomate aku tentang bilik tu. later on, isnin depan nya tu aku dengan roomate aku pergi pejabat penyelia asrama sebab notis untuk pelajar tingkat empat pindah bilik pun dah keluar. 

at first kami ambil bilik no 231. bila pergi usha bilik tu nampak macam buruk pulak. lepas tu pergi usha usha bilik kosong yang lain then u know what, i found a beautiful room C205..bilik aku sekarang la ni. lawa la gak daripada dapat bilik yang buruk. hehe

ni tmpat aku. banyak kn barang aku? ish3..

ni tmpt mawa..secoet je barang die

ouh, aku lupa kn nak cerita kenapa aku tak ambil bilik 208 tu kn? sebab pe? sebab masa tengah tengok list bilik kosong, bilik tu memang tak ada orang isi nama lagi tapi bila aku ckp dengan penyelia tu aku nak bilik 208, penyelia tu cakap bilik tu dah ada orang cop. baru je orang tu cop. kecewa nk nangis gile aku. T____T

takpelah.. macam tajuk aku ni la. mencintai tak semestinya akan memiliki tapi Allah dah beri aku sebuah bilik yang cantik. bilik yang bercat jugak. hehe.

 bilik ni lawa sebab die cat tu lawa.. ada bentuk bentuk lg..

nak tau tak apa jadi dengan bilik 208 tu? sekarang ni bilik 208 tu penyelia asrama dah tak bagi pelajar biasa tinggal. dia akan beri JPP (jawatankuasa perwakilan pelajar) yang tinggal sebab terlalu ramai budak perempuan duk rebut bilik tu. hah! padan muka! last2 JPP yang tinggal kat bilik tu. kakakakaka (gelak puas)