CINTA KAMU 100%

hi semua!

short entry..

aku bukan cakap cinta 100% kat sesiapa tapi...








aku suka sangat pergi 100% mega store.
murah-murah barangan yang dijual. aku dengan mak aku kalau bosan-bosan mesti akan pergi 100% mega store.
beli banyak-banyak dan sangat puas hati sebab barang-barang dia sangat MURAH!
berposen posen..beringgit-ringgit je..

aku beli VCD dan DVD hanya 80 posen.
beli pemberus muka RM2.80
beli pen marker RM0.90
beli puzzle utk PBS haritu RM1.80 untuk 3 puzzle
beli sponge muka RM 2.00 untuk 12 sponge
beli lilin bday yang api dia sparkle tu RM 0.30 utk 1 kotak. dalam tu ada 20 batang lilin

memang best la. semua barang ada. tak kisah la barangan tu dari China ke Malaysia ke Japan ke.
semua ada. kedai ni jadi kedai feveret aku! hehe
tapi kan..aku rasa kat semenanjung tak de kot kedai 100% ni.
hanya kat Sabah je.
kt Sarawak pun aku tak tau.

for those yang tak pernah pegi, memang takkan dapat rase keseronokan bersama kedai tersebut. aku dan kawan aku Tyqa Tydy LIKE this shop!(kan dear?)


sekali korang dah pergi, pasti datang balik. eceh! hehe. tapi aku surely korang akan suka punya membeli belah kt kedai ni. berbaloi habiskan ringgit-ringgit. hehe

bui bui