MINI REUNION

hai.

masa hujung bulan november haritu, aku bersama dua orang kawan sekolah aku buat mini reunion. sangat mini sebab ktorang tiga je. haha. at first tu plan untuk jumpa dengan fizul je. at last fizul cakap vander pun nak datang. tapi last minute tu vander tak jadi datang la pulak. 

fizul and vander
fizul ni sekarang belajar kat australia dan he is single! hahaha. sekarang ni dia tengah cuti. so, macam kebetulan pulak aku tinggal satu tempat dengan rumah dia. apa kata grab the chance untuk jumpa. ktorang jumpa kat kfc. masa aku datang tu, aku 'boo!' dia. bila dia terkejut tu, aku gelak sebab suara dia dah lain sangat. dah macam suara matang! haha.

borak borak makan makan dan at last ktorang plan nak buat kerja gila. ktorang nak pergi jumpa vander. so, aku drive ke restoran pakcik fizul which is macam dekat jugak la kot dengan rumah vander. tunggu vander kat sana. so....bila nampak vander...OMG!badan dia dah tak macam dulu. dah tough! dia rajin workout. seksi gituuuu. HAHAHAHA.

us. mereka dah tinggi dari aku laaaa
so, ktorang borak la. borak punya borak tak sdar dah pukul 12 malam dan my mum pun dah bising sebab tak balik lagi. macam-macam ktorang cerita. semuanya tentang sekolah dulu. aku rasa macam sakit gila perut aku asyik gelak je. 

dulu fizul ni kawan aku gosip-gosip la. kalau dia buat lawak, memang tergelak-gelak sebab dia cerita dengan penuh expression. aku rapat dengan fizul. dari form 1 lagi. ktorang sekelas dlu.

formal dinner Sutera Harbour 2008
drama Aladdin 2008. hi, im princess Jasmine. hehe
yang tak boleh bla bila fizul cerita balik pasal aku tagih hutang kt rumet aku dulu..masa tu aku jumpa rumet aku kat koperasi.

"wei J,  bila kau nak bayar hutang aku? seringgit tu.."

 hamboiii....HAHAHA

vander ni aku rapat sebab dia dulu clasmet aku jugak masa form 2. ktorang tambah rapat bila kat matrix. kalau dari labuan tu, nak balik kk, memang akan sama-sama. sampai orang ingat pakwe sebab selalu sama-sama. gambar vander yang dulu-dulu zman matrix tak de pulak aku simpan.

kalaulah waktu tu siang, memang lagi lama la ktorang borak.dalam pukul 12.30 cmtu, aku pun balik. rush nak balik sebab mak dah marah. yela yela. selamat dah pun aku sampai rumah. but then, mini reunion tadi tu memang best sangat. rindu pulak zaman sekolah dulu. haih

bui bui! :)