MENGORAT PEREMPUAN

Selamat Pagi... walaupun aku masih belum ada semangat lagi nk update tapi aku akan cari semangat yang kian hilang dalam minggu ni.banyak masalah peribadi yang menimpa-nimpa dan aku putuskan untuk diamkan diri dan ikut sahaja apa yang terjadi.

tadi aku berjalan-jalan dalam dunia alam maya. almaklumlah, empat hari aku PBS aku tekun buat assignment. jadi hari terakhir PBS ni aku nak relax je. hehe. bila tengah blogwalking, terjumpa la pulak satu gambar yang boleh jugak aku guna pakai. haha. jom tengok gambar apa yang aku nak tunjuk


mesti perempuan dalam gambar tu fikir " wa..caring gila laki ni. dah la kaya pakai iphone."
so, marilah kita cuba untuk sesiapa yang nak pikat perempuan. yang perempuan pun boleh cuba jugak. haha

1 comment:

MSS said...

boleh pulak mcam tu ek...hehe..