KARTUN LEMBU

hai semua! 

untuk sekalian kalinya aku kembali lagi. haha.. masa untuk merapu cerita tanpa isi penting. haha. malam ni bosan kot. ingat nak tidur awal la. esok dah jumaat. yey! ingat nak keluar hang out dengan besfren yang kat UIA. tapi tak rasa nak keluar la. dah lama tak jumpa dorang. rindu gila!


pernah jumpa benda ni tak? comel kan? cuba teka berapa ringgit aku beli? hehe. aku ni suka tanya kalau benda yang aku beli tu MURAH! haha.

alolololo tomeynya lembu ni nak makan pencuci muka aku. haha


actually banyak gila aku borong benda ni. semua jenis pilihan binatang yang aku ambil. yela, nak letak kat setiap tandas kat rumah. haha. benda ni aku beli SERINGGIT je! hehe. beli kat Nilai 3. hehe.. aku pilih kartun lembu sebab aku memang suka kartun lembu. 

kotak bday yang diberi oleh kawan pada bday tahun lepas. hehe
nak sukat suhu bilik pun mesti kena kartun lembu jugak. hehehe.. alahai kesiannya dinding bilik.. haha
tengah ber'facebook' tadi, aku terjumpa la satu gambar ni. ayat dalam gambar tu aku sangat setuju. 



p/s: sori la entri yang lama-lama kebanyakannya aku dah buang gambar. hehe