BAHAN BANTU BELAJAR AI

hai semua.

fuhhh! kebanyakan assgment penting dah hantar. sangat lega. assgment dah habis. duit pun dah habis uruskan assgment.  btw aku nak cerita pasal projek literasi bahasa melayu.  untuk projek ni kami kena suruh buat bahan bantu belajar (BBB) beserta RPH. Rancangan Pengajaran Harian. actually aku tak reti langsung buat RPH ni. tup tup je lecturer suh buat RPH. dengan berbekalkan buku, aku ikut je la guide line yang ada. kami diberi pilihan sama ada nak buat pendidikan muzik ke pendidikan jasmani ke atau pendidikan semi. so, aku pilih untuk buat rph penyerapan pemulihan membaca dan menulis dalam pendidikan seni. Yes, i do love arts! disebabkan aku mengambil kos pemulihan, jadi aku berhajat untuk set kan jumlah murid pemulihan saje iaitu empat orang. aku pilih tajuk mengajar huruf vokal a,e,i,o,u. 

aku memang dah dapat idea melalui pemerhatian kat buku, internet semua. jadi aku berhajat nk buat BBB yang bputar-putar dan namakan dia kotak berputar. so lame that name! haha

tadaa! aku dpt mrkh 8/10 untuk kreatif.  hahaa
eh.. gmbar epal ni sama la pulak mcm botol perfume nina ricci i kat blkg tu. haha