SHORT UPDATE #12

hai.

harini aku tak kemana pun. ingatkan harini nak buat facial muka tapi aunti ina tak dpat datang rumah sebab kereta dia masuk bengkel.

so, malamnya tu, aku keluar dengan amim dan acap untuk pergi beli barang-barang untuk esok. macam-macam kami beli. rasa klaka pun ada sebab nak pergi sehari je. beli makanan macam nak pergi seminggu je. haha

yg tiub cm ubat gigi tu adalah coklat. untuk topping makan pancakes
aku sentiasa suka barang instant. senang nak buat! haha
penuh troli. haha

balik rumah, aku terus buat dadih coklat untuk esok. tapi dapat buat dua bekas je. tak apa lah, share share je la..

 bui bui! :)

No comments: