100 BIJI PUFF PASTRY UNTUK HARI INI :)

hai.

semalam mission running man untuk aku, amim dan acap ialah buat 40 biji puff pastry kan? untuk harini ada permintaan utk kami buat 100 biji puff pastry. kau bayangkan betapa sodapnya puff pastry tu sampai ada permintaan kedua. haha.

tapi geng mak mak yang akan buat puff pastry. dorang akan sahut cabaran buat 100 biji puff pastry. hehe. yang lain cuma tolong-tolong biasa. aku temankan abang aku pergi barang untuk buat puff pastry kat giant.

 stelah beberapa jam menghadap puff pastry, akhirnya semua pun dah masak.


kazen aku acap isi borang untuk masuk masterchef. ewah ewah. hopefully terpilih la. boleh jugak ktorang support dari rumah. hehe.

cuti ni aku rasa aku sibuk sangat. sibuk penuhkan aktiviti cuti dengan family. hanya orang terdekat saje aku akan layan macam biasa. aku nak habiskan masa dengan family. 

31/5 - pergi genting dan round-round pahang dengan kazen.
01/6 - pergi main futsal.
02/6 - bbq di rumah makcu
07/6 - pergi tournament ragbi
11/6 - balik sabah

setakat ni, tu je la jadual cuti aku yang telah dirancang. kami memang suka rancang dan buat aktiviti waktu cuti. sebab tu aku banyak modal nak tulis entri. penambahan aktiviti akan bertambah tapi tak tau aktiviti apa yang akan kami rancang. kita tunggu dan lihat saje. hehe.

bui bui! :)