PUTRAJAYA FLORIA 2011

hai! jom kita pergi Putrajaya Floria 2011..

sesiapa yang tinggal/ belajar berdekatan dengan putrajaya jom la kita pergi. bermula dari 9 Julai (harini) sampai 17 Julai. banyak masa lagi. 

mesti seronok. mari lah pergi wei! tema kali ni ialah "Roses are forever". siapa yang pergi dengan pakwe boleh lah ambil gambar kenangan-kenangan sebab bunga ros akan menjadi tema untuk event kali ni..seronoknya...*berkhayal kejap* hehe..


untuk usha yang lebih lanjut, ke SINI

aku tak tau dapat pergi ke tak sebab yang susahnya aku tak ada kenderaan nak ke sana walaupun dekat. kesian kan? :( aku suka tengok bunga-bungaan dan cahaya-cahaya lampu tapi selalu tak ada peluang nak pergi dan perkara utama yang menjadi masalah ialah tak ada kenderaan nak ke sana. kalau lah ada kenderaan, dah lama aku gerak sendiri. tak payah nak susahkan orang lain.. :(

aku kadang-kadang bila bosan kat asrama nak juga jalan-jalan kat downtown ke uptown ke. tapi tu la pasal. tak ada kenderaan.. merajuk ah gini!  :(

semoga hajat untuk ke Putrajaya Floria akan tercapat...hopefully...  :)

siapa dapat tunaikan impian aku esok?

No comments: