WEEKEND

hi semua..
jom keluar!

aktiviti hari ni ialah ke Mydin Putrajaya untuk beli barang. aku tak pernah pergi lagi Mydin kt situ. dalam fikiran aku, Mydin tu besar la sangat. bila dah sampai tengok..."ouh, kecik je?!!" 

aku tak beli banyak pun. tujuan aku ke Mydin tu pun sebab nak keluar dari maktab untuk cari makan. nak makan tengahari la konon sebab kafe tak bukak. aku beli pensel picit dan gam cap gajah je pun. lepas tu amik makanan sikit. untuk sahur la ni konon. haha.

saya,,tini..ira...gambar blur la..

aku pergi Mydin ni dengan kein, ayu, tini dan ira. bila dah habis bayar barang, aku pun tunggu dalam kereta dengan kein dan ayu.

then, kami ke pasar malam untuk cari kurma. tapi tak jumpa lak kurma. padahal selalu kalau pergi pasar malam tu ada je kurma. masa nak beli tak de pulak dia.

nk balik dah..babai

bui bui..tata...!

No comments: