DSLR MINI SAYA

 hai semua!

banyak betul aku nak update entri baru hari. yela, bosan punya pasal. lagipun dah beberapa hari aku tak ber'blogging'. jadi aku nak qada' la ni. haha.

ouh, haritu aku seorang senior aku chat aku dan suruh aku like gambar dia kat facebook. ala, masuk pertandingan dan akan menang dengan jumlah 'like' yang paling banyak. jadi, aku pun usha la gambar-gambar peserta lain.

tengah usha tu aku terjumpa la peserta craft yang buat DSLR ni. aku terus tertarik. macam tak pernah jumpa lagi setakat ni. terus aku usha blog dia. jahitan dia kemas sangat. comel-comel pulak tu hasil kraf dia.

jadi, aku pun order la hp strap dslr. ingat nak order tiga tapi terpaksa dikurangkan menjadi dua atas sebab-sebab isu sensitiviti.

aku order warna oren dan satu lagi purple. nak bagi kat adik aku. adik aku minah purple. haha. excited aku tunggu. dan mesti korang rasa aku ni macam semangat semacam kan? yela, hp strap nak yang dslr punya. haha. YE! memang semangat sebab camera tu aku nak dari dulu lagi. tapi sebab masalah kewangan, aku tak dapat beli. haha.. thanks to my mum, papa and babang for supporting my sis and I to buy this camera. thanks for the money.. hehe.. love you! :)

ni dslr mini saya..  :)
untuk adik aku yang purple tengah2 tu

ouh...nampak tak watermark bee aku tu? aku saje wat petang tadi sebab bosan... :) 


jom usha hasil kraf dia..facebook tuan punya Miya Craft