BIG 26 JULAI 2011

hi! 
harini aku ada BIG lagi. tapi kali ni seminar. seminar tu diadakan di dewan besar. dewan tu sejuk. aku ni dengan seronoknya dah cas ipod aku semalaman, tambah lagu-lagu baru semata-mata nak tido masa seminar tu. siap bawak baju sejuk lagi kot. takut takut sejuk masa nak tido. dah macam nak pergi tengok wayang pulak bawak baju sejuk bagai. haha. rupanya dah sampai dewan tu baru la aku teringat yang kami kena tulis buku log setiap apa yang penceramah tu cakap.

so, aku terpaksa tulis dulu siap-siap apa yang penceramah tu cakap. bila dah penuh page buku log tu barulah aku tido. haha.. so, BIG harini aku masa aku dihabiskan dengan tido je. haha
sakan amik gambar masa perhimpunan semalam
amik gambar nak tapi dengar ceramah pengurusan kewangan tak nak
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
at last...kerja terakhir buat bila dah puas amik gambar.. ZZzzz


bui bui..tata..

3 comments:

EB said...

Bangun!!!

http://mohdasynor.blogspot.com/2011/07/syukran-cik-nico.html

ejulz said...

leh pulak tido masa kursus.. haHa

Mi$s NiCkeL=? said...

eb:: bgn2 tgk ceramah dah hbis..hehe

ejulz:: bosan la...haha