SELAMAT PENGANTIN BARU AMNI...

hi semua! jumaat lepas aku dijemput untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan aku, amni...tapi aku tak dapat datang sebab masih kat semenanjung. wow! dah kawin dah kawan aku tu.. seronok ke ye kawin awal? umur sebaya dengan aku je..bezanya dia dah bersuami dan aku masih sendiri. hahahaha... tak apalah, aku nak habiskan zaman bujang dengan seronoknya sebelum berkahwin. kalo boleh dielakkan berkahwin semasa belajar, aku akan cuba elakkan. dan kalo boleh aku nak kawin nanti umo 26 tahun ke... kerja dulu setahun baru la nak kawin ke apa. 

apa -apa pun semoga bahagia dan kekal ke anak cucu.. jangan gaduh-gaduh ikut emosi. insyaallah kalau aku sempat nanti aku datang majlis persandingan belah laki ye? 

lawa kan mekap dia? simple je...i like it!


gambar daripada facebook huney bee.

No comments: