PERNAH RASA NAK MARAH MACAM ANGRY BIRD?

hai semua! sebelum aku terlambat walaupun aku dah terlambat, aku nak share satu game yang aku rasa korang dah tau kot. tak pelah, kepada yang tak tahu lagi, boleh la cuba main ye? ouh, budak-budak maktab perguruan yang wifi nya disekat untuk bukak mana-mana laman sesawang berbentuk hiburan pun boleh main jugak.

game ni boleh dimain ketika bosan-bosan tahap nak gigit kuku je. haha. game ni bagi aku quite cool la jugak. hehe. aku tak tahu kenapa dia bagi nama game tu Angry Bird tapi yang aku tau, bila aku tak pass dalam satu level tu, aku akan berasa marah. HAHA. memang padan benar la kan main game tu. buat orang jadi marah dan rasa nak tido. kalo tak tido, habis laptop tu aku campak. haha



agak- agak muka korang macam ni jugak ke bila main game tu nanti? hihi

jom la cuba main untuk sesiapa yang tak pernah main lagi.



selamat maju jaya... hihihi