KARNIVAL SUKAN KOLEJ KEDIAMAN 2012 IPG

hai.

semakin lama  semakin malas pulak nak menulis blog. entah kenapa. semangat tulis blog dah makin hilang. semoga mood rajin tulis blog akan kembali semula...

baiklah, sabtu lepas kat maktab ada Karnival sukan dan kami pelajar semester 4 wajib masuk sukan. actually aku terpinga-pinga jugak sukan apa kena main ni. kalau nak suruh main bola jaring memang stamina dah kurang la sebab dah setahun tinggalkan sukan tu. hehe.

badan aku macam besa gila dalam gambar ni.sebenarnya baju tu besa okay. badan aku tak besa =_='
clasmet
rupanya senang je. main sukaneka. cis! =_=" ada 4 games yang kami kena main. pemenang nya akan dapat hadiah tapi tak tau bila. mungkin perhimpunan yang akan datang kot. kalau menang, bagus jugak.

bola buta. urgh!
disebabkan aku dan budak-budak perempuan kelas aku agak malas bersukan, kami ni jadi cepat lapar tau. baru main 1 game semua pun dah serbu gerai makanan. untung gila budak-budak yang menjual makanan. hahaha. aku pun tergolong la dalam golongan yang menyerbu gerai makanan. haha. tapi kan tak adalah penat sangat pun. panas je.. biasalah, dah lama tak berjemur. kalau sukan pun, sukan indoor je. mane nak kena matahari. hehe

awal pagi masa nak amik kehadiran, ada seorang lelaki nak gantung banner. aku perhati la. masa tu belum aktif lagi. awal pagi kan. hehe. tiba-tiba aku terpandang banner tu. "aik, macam muka aku je?" aku nak je cakap dengan fik yang perempuan dalam banner tu macam muka aku tapi kalau salah macam malu dan perasan sendiri la pulak. bila teliti betul-betul, memang betul pun itu aku. wah wah wah! femes pulak. hahaha.

boleh la prasan prasan skit bila muka masuk banner. iye iye saya yang GS tu. tak ingt main bola jaring untuk apa.
btw, Karnival Sukan ni kan bukan budak-budak maktab aku je. budak-budak maktab lain pun ada datang jugak. ada pertandingan antara IPG Zon Tengah. so, layankan aje.

dah kenyang dan dapat tempat berteduh boleh la nak gelak besa besa kan? haha
bui bui! :)

No comments: