BILA BOSAN, MACAM NI LA JADINYA

hai.

setiap hari jumaat mesti aku akan rasa seronok sebab cuti hujung minggu. dan bila dah tiba hari ahad, aku akan menggaru-garu kepala yang tak gatal sebab esoknya tu kena pergi kelas semula.  disebabkan hujung minggu yang lepas-lepas aku tak balik seremban sebab malas + duit tak ada nak balik, aku pun stay kat maktab. syok jugak duk kat maktab tapi tu lah, bosan dia tak payah cerita. mungkin aku dah biasa pergi jalan-jalan. jadi, bila duduk setempat aku akan rasa bosan yang terlampau.

so, semalam, aku rasa bosan sangat. actually aku plan nak keluar pergi alamanda. walaupun dah berpuluh-puluh kali aku pergi alamanda, tapi tu je la tempat yang boleh aku hilangkan rasa bosan. tengok orang sekeliling. tengok barang-barang yang berwarna-warni. actually, aku meronta-ronta nak pergi alamanda sebab dua minggu lepas aku terpandang 1 baju dan aku ingat nak beli nanti jela.

apabila tak beli barang yang berkenan di hati, mulalah termimpi-mimpi. ish, tak suka betul! so, semalam aku dah tak boleh tahan dah. aku keluar jugak dengan rumet aku dan abe we. 

benda pertama yang aku beli ialah baju tu la. at first baju tu dah tak de tau dia gantung-gantung. aku dah sedih dah. lastly, rumet aku terjumpa baju tu. nasib saiz S ada. fuhhh. lega!

u see.. hepi dan puas hati dapat bli baju yang selalu masuk mmpi aku. hehe

okay, tengok kat tgn abe we tu apa yang dia nak byr. kawan aku sorang ni feveret dia mmg beli pakaian dalam. haha
pusing punya pusing. rasanya semua kedai dalam alamanda tu ktorang masuk. biasalah, cmni la kehidupan pelajar. kadang-kadang ada duit, kadang-kadang tak de. hehe. 

rumet aku pulak beli handbag. ye ye je rumet aku cakap tak ada duit nak pergi jalan-jalan. lastly, dia bantai dua handbag. ceh! =_='

mawa n abe we. so sweet :)

actually, ada seorang kawan jauh aku datang putrajaya. alang-alang dah sampai putrajaya yang mungkin setahun sekali, why not jumpa kejap ke kan. boleh jugak belanja aiskrim ke, kacang ke. haha. tapi kawan kite tu kan, dia tak dapat singgah alamanda. tacing tau kite! terus tak de mood. hahahaha.

abe we hepikan aku yang tengah tak de mood sbb tacing kawan tak dtg. hahaha

apa-apa pun kami pulang bukan dengan tangan kosong la. hehe. 

 btw, ciksu aku telah melahirkan seorang bayi perempuan yang diberi nama Nik Nur Humaira. selamat datang sepupu baru. ciksu adalah muda setahun daripada aku. maksudnya kalau aku kahwin, mesti aku pun dah ada anak. woha!

comel sungguh baby ni. boleh la pasni bila balik kelantan try dukung baby. hikhikhik (gelak gatal)

aku nak pergi meeting dulu. bui bui! :)